3CX communicatiesysteem

Uw telefoonsysteem lokaal of in de cloud. Het 3CX communicatiesysteem zorgt ervoor dat al uw dagelijkse activiteiten centraal worden beheerd. Ontvangen van oproepen, doorverbinden, vergaderingen…
3CX wordt uw Unified Communications platform waarin heel wat functies in zijn samengebracht. Ongeacht de sector of bedrijfsgrootte, 3CX heeft voor ieder de juiste eigenschappen.
- productief thuiswerken
- in de cloud of lokaal
- probleemloze videoconferenties
- spraakapp op smartphone
- optimaal contact met klanten, leveranciers en collega’s
Bellen via browser of smartphone
U kunt rechtstreeks in uw browser bellen en gebeld worden, zonder dat u de webclient hoeft te openen. Bel eenvoudig naar nummers op webpagina’s of in CRM-systemen vanuit het venster waarin u werkt. Bovendien wordt het beheer van inkomende oproepen een fluitje van een cent dankzij geavanceerde callcenterfunctionaliteit, zoals wachtrijen en een wallboard. Maak thuiswerken makkelijk en productief en versterk de band tussen teamleden.
Thuiswerken met de apps
Geen gedoe meer met persoonlijke apps om te communiceren met collega’s en klanten. 3CX biedt VoIP telefonie en is ontwikkeld voor thuiswerken. Met de apps voor iOS en Android is uw zakelijke communicatie niet langer gebonden aan uw kantoor. Neem uw extensie overal mee naartoe en werk waar het u uitkomt. Reageer op berichten die u ontvangt via Facebook en uw website, voer telefoongesprekken, chat met collega’s, start een videogesprek en zorg dat uw klanten tevreden zijn, ook als u moet thuiswerken.
- eenvoudig doorverbinden
- status en beschikbaarheid raadplegen
- videogesprek met smartphone
- handsfree bellen
Weet wie er belt
Mogelijke CRM-integratie zorgt ervoor dat u meteen weet door wie u gebeld wordt. Klantgegevens heeft u meteen bij de hand en u kunt de klant gericht helpen met reeds uitgevoerde acties of eerdere bestellingen. Hiermee maakt u zeker indruk op uw klant en haalt u een hoger rendement uit uw gesprekken. De integratie van 3CX laat ook toe om bij nieuwe nummers meteen een nieuwe klantenfiche aan te maken.
- bekijk de gesprekgeschiedenis en andere acties
- bespaar uw medewerkers én uw klant kostbare tijd
Microsoft Teams – integratie
3CX biedt ondersteuning voor Microsoft Teams, een kosteneffectief alternatief voor bellen via Office 365. Een naadloze uniforme ervaring voor zowel 3CX-gebruikers die bellen naar Teams-gebruikers als voor Teams-gebruikers die bellen via hun interface.
