Telefonie

Callcenter

callcenter applicatie Unify

myAgent is een callcenter applicatie voor contact center agenten, supervisors, receptionisten en contact center medewerkers.

Met myAgent heeft u een realtime overzicht van het aantal inkomende oproepen die in wacht staan, heeft u informatie van het aantal aangemelde medewerkers en anderen hun status (pauze, vakantie, bezet, niet bereikbaar,..)

Met myAgent kan u als supervisor heel gemakkelijk de gewenste call routering configureren.

  • Call verwerking
  • Informatie over de beller
  • Agent callback
  • Agent status
  • Aanwezigheid status
  • Real-time monitoring van de wachtijen (oproepen in wacht)
  • Assistance: Een medewerker (agent) kan tijdens de oproep hulp in schakelen van een supervisor. Daarbij kan men kiezen op welke manier men naar bijstand gaat vragen: Instant messaging of via stille monitoring.
  • Instant Messaging: Met een instant message kan men met andere medewerkers via chat berichten uitwisselen.
  • Adresboek
  • Voice and Fax berichten
  • Reporten: vb aantal binnenkomende oproepen, gemiste oproepen, gemiddelde wachttijd, gemiddelde gesprekstijden,…
  • Contact Center administratie toegang