Telefonie
Callcenter
Callcenter

myAgent is een callcenter applicatie voor contact center agenten, supervisors, receptionisten en contact center medewerkers.
Met myAgent heeft u een realtime overzicht van het aantal inkomende oproepen die in wacht staan, heeft u informatie van het aantal aangemelde medewerkers en anderen hun status (pauze, vakantie, bezet, niet bereikbaar,..)
Met myAgent kan u als supervisor heel gemakkelijk de gewenste call routering configureren.
- Call verwerking
- Informatie over de beller
- Agent callback
- Agent status
- Aanwezigheid status
- Real-time monitoring van de wachtijen (oproepen in wacht)
- Assistance: Een medewerker (agent) kan tijdens de oproep hulp in schakelen van een supervisor. Daarbij kan men kiezen op welke manier men naar bijstand gaat vragen: Instant messaging of via stille monitoring.
- Instant Messaging: Met een instant message kan men met andere medewerkers via chat berichten uitwisselen.
- Adresboek
- Voice and Fax berichten
- Reporten: vb aantal binnenkomende oproepen, gemiste oproepen, gemiddelde wachttijd, gemiddelde gesprekstijden,…
- Contact Center administratie toegang
