Telefonie

Auditief logo

Professionele telefooncentrale voor bedrijven

Optimalisatie van uw auditief logo

De eerste indruk van uw bedrijf maakt de meeste indruk. Ieder contact is imagobepalend. Wij hechten enorm belang aan onthaal en kwalitatieve telefonische dienstverlening.

“Na de eerste analyse en het doorlopen van het verbetertraject is onze eigen bereikbaarheid met 20% gestegen. De implementatie van een telefoonprotocol met vaste afspraken zorgt ervoor dat elke klant steeds gerichte hulp krijgt.”

Suzan Maertens – HR Director DAVO Group

Verbetertraject

Wij bieden u een verbetertraject aan waardoor de kwaliteit van uw communicatie volledig beantwoordt aan de wensen van de klant. U ontvangt een kant-en-klaar dossier om te zien waar u ruimte heeft voor verbetering.

4 fases

  1. Analyse: dankzij deze eerste analyse kunnen wij gericht advies verstrekken. Een volledig overzicht van alle verbeteracties die leiden tot een optimalisering.
  2. Opleiding: interactieve communicatiesessies van uw medewerkers. Hierin worden resultaten besproken en afgetoest aan de praktijk.
  3. Techniek: wij gaan samen met u op zoek naar de juiste tools om de bereikbaarheid van uw medewerkers te verhogen. Wij leveren niet alleen de juiste tools, wij zorgen er ook voor dat uw medewerkers hier perfect kunnen mee werken. Op die manier leren zij enerzijds werken met onze producten en maken ze optimaal gebruik van alle functies die beschikbaar zijn.
  4. Evaluatie: na een 3-tal maanden plannen wij een evaluatie in om te zien wat het eindresultaat is van het volledige traject.

KMO-portefeuille

DAVO Group nv is een door de Vlaamse Overheid erkende dienstverlener en biedt advies en opleidingen aan via de KMO-portefeuille. Ondernemers, zelfstandigen en kmo’s kunnen van deze subsidiemaatregel gebruik maken om de financiële kost van dit advies te verkleinen.

Enerzijds is deze erkenning een bevestiging van de kwaliteit van onze diensten, anderzijds kan je met de KMO-portefeuille als klant van DAVO Group tot 30% van de kostprijs van onze diensten recupereren.

Het aanvragen van een subsidie verloopt als volgt :

  • Afsluiten van de dienstenovereenkomst tussen DAVO Group en de opdrachtgever (klant)
  • Indienen subsidieaanvraag door de opdrachtgever, ten laatste 14 dagen na aanvang van de dienstverlening (voor advies zijn zijn erkend onder nummer DV.A239077, voor opleidingen onder nummer DV.O239076)
  • Betaling van eigen bijdrage door de opdrachtgever door middel van storting aan Sodexo, binnen de 30 dagen na ontvangst betalingsaanvraag
  • De Vlaamse Overheid vult de portefeuille verder aan met het subsidiebedrag
  • Klant bevestigt de volledige betaling via de website van de KMO-portefeuille

Op de website van het Agentschap Ondernemen vind je alle informatie over het gebruik van de KMO-portefeuille.

Lees ook: DAVO Group is een erkend dienstverlener Kmo-portefeuille

Werkbaarheidscheques

Via het gebruik van werkbaar cheques kan de klant tot 60% van het begroot bedrag gesubsidieerd krijgen. Via deze website vindt u alle stappen tot aanvraag terug:

Meer info over subsidiëring via KMO-portefeuille of werkbaarheidscheques? Contacteer Suzan Maertens, HR Director via suzan.maertens@davogroup.be of telefonisch via +32 9 216 60 98

Vraag een demo en we bekijken samen de mogelijkheden

Bij DAVO Group staan wij in voor een optimale connectiviteit en bereikbaarheid. Samen met onze oplossingen voor VoIP-telefonie bieden wij u de mogelijkheid om uw dagelijkse werking te optimaliseren en gemakkelijk te laten verlopen.

Wil jij een gratis demo aanvragen voor jouw bedrijf?

Neem vrijblijvend contact met ons op en vraag uw demo aan. Voor meer advies of informatie kan u terecht bij uw accountmanager of telefonisch via 09 245 66 45.

complex Solutions, easy Experiences