Telefonie

Telefooncentrale: Een waaier van mogelijkheden voor uw bedrijf
Een telefooncentrale draagt bij tot de professionele uitstraling van uw bedrijf:
- Een onthaalboodschap.
- Een wachtboodschap of een hedendaags muziekje.
- Een hoofdnummer voor uw bedrijf,
- En een rechtstreeks nummer voor uw werknemers.
- De centrale verdeelt alle inkomende oproepen naar de juiste beschikbare medewerkers.
- Schakelt alle uw inkomende oproepen door naar uw mobiel nummer.
- Omgekeerd, bel met uw gsm maar uw contactpersoon krijgt uw bedrijfsnummer te zien.
- In één oogopslag heeft u een overzicht welke collega beschikbaar zijn.
- Aparte zonenummers voor uw vertegenwoordigers.
- Doe zelf aanpassingen in uw telefooncentrale (vb naamsveranderingen).
- Flexdesken.
- Bel via VOIP en bespaar tot 70%.
- Koppeling met uw klantendatabase.
- Krijg een overzicht over het belgedrag van de verschillende afdelingen.
Dit is nog maar een kort overzicht van alle mogelijkheden wat de Unify telefooncentrales kunnen. De telefooncentrale is perfect voor kmo’s en bedrijven die op zoek zijn naar een modulair uitbreidbaar telefoniesysteem en die uitgerust is met allerhande Unified Communications functionaliteiten.
Het grote voordeel van de hedendaagse telefonie centrales is dat u helemaal geen IT’er hoeft te zijn om die zelf te beheren. Zo hoeft niet langer beroep te doen op uw leverancier wanneer u naamaanpassingen wilt laten doorvoeren, of wanneer u uw antwoordapparaat wilt instellen. Elke nieuwe klant krijgt een gerichte opleiding op maat, zodat u wanneer u het wilt alle veranderingen wilt laten doorvoeren.
Uiteraard blijven wij ook steeds ter beschikking voor hulp. Davo Group beschikt over een performante helpdesk. Performant in die zin dat alle engineers Unify gecertificeerd zijn en minstens 5 jaar ervaring hebben. 93 % van de binnenkomende oproepen worden binnen het uur opgelost.
Indien u wenst kan u zelfs opteren voor een permanente ondersteuning: 7 op 7 én 24 op 24! Het fijne is, dat u daar zelf over beslist.
