Support

Bij Davo Group spreek je met mensen, en niet met een bedrijf. We zijn een sterk team, opgebouwd uit stuk voor stuk mensen met een visie, karakter en kennis. We gaan er elke dag ten volle voor, om de techniek meester te blijven, om de klanten te helpen en om alles perfect te laten verlopen. Onze support desk helpt u graag verder bij vragen omtrent uw installatie.
Remote support
Kan u er even niet meer aan uit? Wij kunnen u ondersteunen en helpen van op afstand met behulp van onderstaande tool.
Supportdesk
U kan onze helpdesk telefonisch bereiken op volgende momenten:
Maandag t/m donderdag: 09:00-12:00 // 13:00-17:00
Vrijdag: 09:00-12:00 // 13:00-15:00
Klanten met een 24/24 en 7/7-contract kunnen de helpdesk buiten de kantooruren bereiken op het nummer opgegeven in het onderhoudscontract.
Telefoonnummer helpdesk: +32 9 216 60 99
Supportmail
Voor niet dringende zaken (vb het aanpassen van nummers, bestelling nieuw toestel, nummer-omleiding..) kan u een mail sturen naar onze helpdesk. Op regelmatige basis worden de berichten verwerkt. Elk bericht wordt binnen 24 uren beantwoord.
Email helpdesk: support@davocom.be
Bij een dringende storing vragen wij u ons telefonisch (+32 9 216 60 99) te contacteren!
Info interventies
Support op locatie
Voor support op locatie geldt een uurtarief afgerond per 15 minuten. Er kunnen tevens reiskosten worden doorgerekend. Voor support op locatie dient er een afspraak gemaakt te worden.
Support buiten openingstijden
Davo Group is bij storingen 24/7 bereikbaar. Is de storing niet door toedoen van Davo Group ontstaan, maar is onze hulp wel gewenst, dan hanteren wij de volgende toeslagen op ons basisuurtarief:
Dagen en tijden toeslagen
Werkdagen 9:00 tot 17:00: 0%
Werkdagen avonden 17:00 tot 23:00: 50%
Zaterdag en zondag 9:00 tot 23:00: 75%
’s Nachts 23:00 tot 9:00: 100%
Feestdagen: 100%
Indien het een storing of fout van onze zijde betreft, ontvang je vanzelfsprekend gratis support tot het probleem is opgelost.
