Support

Onderhoudscontract

onderhoudscontract

Een storing in uw telefooncentrale komt altijd onverwacht en ongelegen én moet zo snel mogelijk worden opgelost. Kies daarom voor een onderhoudscontract van Davo Group: een garantieverklaring onzerzijds waarmee wij ons verplichten, ook na de garantietermijn, uw systemen preventief en correctief te onderhouden, te inspecteren en te repareren.

Een overzicht:

  • Kosteloze tussenkomst van onze specialisten bij een storing van de telefooncentrale.
  • Volledige garantie op de volledige telefooncentrale.
  • Volledige garantie op de toestellen.
  • Interventie binnen beschreven termijn: Een belangrijk defect wordt binnen de 4 uren aangepakt, een klein defect binnen de 12 uren.
  • Vragen over het configureren van toestellen.
  • Vragen betreffende de juiste internetverbinding.
  • Vragen over het correct instellen van de beheeromgeving.
  • Geen verplaatsingsvergoedingen.
  • Goedkoper uurtarief bij uitbreidingen, verhuizingen, technische ondersteuningen,…