Support

Bij DAVO Group spreek je met mensen, en niet met een bedrijf. We zijn een sterk team, opgebouwd uit stuk voor stuk mensen met een visie, karakter en kennis. We gaan er elke dag ten volle voor, om de techniek meester te blijven, om de klanten te helpen en om alles perfect te laten verlopen. Onze helpdesk helpt je graag verder bij vragen omtrent uw installatie.
Supportdesk – helpdesk
Je kan onze support telefonisch bereiken op volgende momenten:
Maandag t/m donderdag: 09:00-12:00 // 13:00-17:00
Vrijdag: 09:00-12:00 // 13:00-15:00
Klanten met een 24/24 en 7/7-contract kunnen de supportdesk buiten de kantooruren bereiken op het nummer opgegeven in het onderhoudscontract.
Telefoonnummer helpdesk: +32 9 216 60 99
Supportmail
Voor niet dringende zaken (vb het aanpassen van nummers, bestelling nieuw toestel, omleiding toestel,…) kan je een mail versturen naar onze supportdesk. Op regelmatige basis worden de berichten verwerkt. Elk bericht wordt binnen de 24 uur beantwoord.
Email helpdesk: support@davogroup.be
Bij een dringende storing vragen wij jou om ons telefonisch (+32 9 216 60 99) te contacteren!
