News

Project: AD Delhaize Lochristi

Go back

AD Delhaize Lochristi

Al meer dan 20 jaar leidt Dany Van Assche de AD Delhaize in Lochristi. De uitbreiding was nodig, want de oude winkel werd te krap voor het comfort van de klanten en het personeel. “Ik wil niet de grootste van het land zijn, maar wel de gezelligste Delhaize” aldus Dany. In zijn opzet om een supermarkt in een huiselijke sfeer te creëren, is hij meer dan geslaagd.

Uitdagingen

Een nieuw gebouw betekent mogelijkheden om het totaalpakket te bekijken. “Ik was op zoek naar een partner die niet alleen de juiste oplossing en diensten aanbiedt, maar ook een klantgerichte en duidelijke service. Proactieve opvolging en een correcte aanpak.”

“Door het projectmanagement en de totaalontzorging van DAVO Group blijven wij steeds op onze core business focussen.”  Dany Van Assche – Zaakvoerder

Belangrijkste uitdaging: een goed en veilig bedrijfsnetwerk met gebruiksvriendelijke interne communicatiemiddelen.

  • Connectiviteit: VoIP voor inkomende en uitgaande oproepen
  • Nieuwe telefooncentrale: bereikbaarheid via draagbare toestellen
  • Wi-Fi: sterk netwerk over de volledige site
  • Firewall: een veilig netwerk, ook voor onze klant

Oplossingen

DAVO Group kwam meteen met gerichte oplossingen naar voor en kon ons het totaalpakket voorzien. Als filiaalhouder ken je er niet zo veel van en zoek je naar de partner waar je het meest in gelooft en die je een totaalontzorging biedt. Bij DAVO wist ik meteen dat het goed zat. Gebruiksvriendelijke producten, goede service en proactieve opvolging. Daar twijfel je niet over.

EfficiËnt en doeltreffend

Het personeel staat nu nog sneller in contact met elkaar dankzij de draagbare toestellen. Koppel daar nog eens de uitstekende vaste  toestellen op het bureel en de uitbreiding met headset aan, en je bezit een intern communicatienetwerk waarmee iedereen heel gemakkelijk kan werken zonder veel opleidingen. Als de klant een specifieke vraag heeft of een persoon is op zoek naar iemand kunnen we snel de juiste persoon opbellen of via de intercom oproepen. Doeltreffend en servicegericht.

“De manier waarop ze meedenken is gewoon fantastisch. Niet zomaar netwerkapparatuur en telefonie installeren maar met ons en de ervaring van onze klant meedenken om die totaalbeleving te creëren. Zo hebben we zwarte access points aan het plafond hangen om toch de uniformiteit van het gebouw te behouden.”

“De optimale verbinding en connectiviteit is een droom voor de medewerkers. Op die manier spelen we nog sneller in op de behoeften van onze klanten.”  Dany Van Assche – Zaakvoerder

 Resultaat

  • Klantentevredenheid: klanten worden veel sneller en correcter geholpen
  • Efficiënte medewerkers: sneller ter plaatse om de juiste taak uit te voeren
  • Probleemoplossend denken: geen discussies met verschillende partijen, maar meteen de juiste oplossing
  • Kostenbesparend: alles via 1 partner zorgt ervoor dat onze kosten dalen terwijl de service stijgt

Bekijk hier de volledige case

 


Vraag een demo en we bekijken samen de mogelijkheden

Bij DAVO Group staan wij in voor een uitstekend en veilig bedrijfsnetwerk. Samen met onze oplossingen voor VoIP-telefonie bieden wij u de mogelijkheid om uw dagelijkse werking te optimaliseren en gemakkelijk te laten verlopen.

Wil jij een gratis demo aanvragen voor jouw bedrijf?

Neem vrijblijvend contact met ons op en vraag uw demo aan. Voor meer advies of informatie kan u terecht bij uw accountmanager of telefonisch via 09 245 66 45.

complex Solutions, easy Experiences