Telefonie

Applicaties

Meer dan enkel telefonie

Wanneer u meer wilt doen dan enkel telefoneren, heeft u nood aan een ervaren en betrouwbare leverancier die uw interne IT-systemen kan integreren met de centrale van uw keuze. Men spreekt dan over computer telephony integration (CTI). Wij leveren telefonie applicaties die uw telefooncentrale gemakkelijker en efficiënter in gebruik kunnen maken.

telefonie applicaties

U bepaalt zelf hoever u daarin wenst te gaan. Sommige centrales integreren met toepassingen zoals CRM, ERP of call center applicaties. Maar de telefooncentrale kan ook diensten op zich leveren zoals een antwoordapparaat, gespreksroutering of automatic call distribution (ACD), waarbij een inkomende oproep aan de hand van verschillende dynamische parameters bij de juiste persoon terechtkomt.

Het trendy begrip unified communications (UC) verwijst naar de integratie van vaste en mobiele telefonie met applicaties zoals e-mail, instant messaging, voicemails, doorschakeling enzovoort. Het is de bedoeling om een medewerker van eender waar en op elk moment toegang te geven tot zijn communicatiemiddelen, bijvoorbeeld op kantoor via een IP-telefoon, onderweg vanaf een PDA of iPhone, en elders via zijn laptop of thuis-pc. Met UC wordt de bereikbaarheid en productiviteit van de medewerkers vergroot, al bestaat het risico dat het verschil tussen privé en werk meer en meer vervaagt.

U kan ook verkiezen om het vaste en mobiele telefoonnummer via de centrale te linken met elkaar. Daardoor kan u transparant wisselen tussen beide nummers en ook op uw gsm bedrijfsfuncties zoals conferentiegesprekken doen.